Tack för en god match Sheriff Bengt!

Eve med flera har starkt avrådit mig från att skriva detta inlägg. (Eve med flera gjorde liknelsen bensin över öppen eld)
Men vore jag egentligen Scaramanga om jag lät bli?
Jag vill bara tacka dig Bengt sheriffen af Gnarp för en god bloggmatch. Jag trodde att du skulle hålla ut längre än en vecka. Men eftersom du tystnat så antar jag att du dragit dig tillbaka från bloggfronten, det hade varit roligt att få ett kapitulationsinlägg från dig. Men din tystnad fungerar lika bra.
Jag antar att du vänder andra kinden till?
Hur blir det med min avvisning från Gnarp nu när dina verbala missiler har tystnat?
Jag antar att jag kan riva det testamente jag upprättade?
Jag vill än en gång tacka dig för en god match. Det har varit väldigt roligt och lärorikt, jag hoppas att du känner detsamma.
Jag hyser inget agg mot dig, och ser dig som en värdig motståndare.

Gå i frid broder Bengt, nu när dina sporrar har tystnat.



Scaramanga




Man kan ju inte vinna varje gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0