Helgens festligheter.

Jaha då har man fyllt 32 härliga år då. Jag måste säga att det känns ungefär likadant som dagen innan, men jag fick dra ett sträck till i visdomens härliga bok. Det är väl det ålder ska medföra eller hur?
Men vissa skillnader blev det iaf. Nr 1 Vulva blev pappa för första gången. och på in födelsedag dessutom. (Vad var det jag sa egentligen :D) Så hädanefter om ni vill fira min födelsedag så hittas jag hos Vulva där det i de nästkommande 18 åren kommer att bjudas på saft, bullar och tårta. Om 18 år så kommer vi att gå över till att dricka folköl denna dag. :D
Så det ser man fram emot :D Första besöket kommer nog att avläggas i helgen, så får vi se på det lilla underverket. Eftersom han delar födelsedag med mig så måste han ju vara något alldeles extra :D
Min egen födelsedag firades med att Eve, Andreas Barbro och jag gick till stekpannan och åt middag. (de var ju här nere på kurs, så det passade ju utmärkt att träffas och äta middag) Det var super trevligt. Helt klart !! Jag har något svagt minne om att jag skällde på stackars Barbro.... Jag får nog ringa och höra hur det gick.

I lördags hade jag och Eve vår första fest tillsammans, det blev en riktig höjdare. El grande kom ner från den vilda byn Gnarp och överraskade. Han hade tydligen pratat ihop sig med Eve och bestämt sig för att komma ner och överraska.
Det blev en helt fantastiskt kväll som förflöt i Eves goda jordgubbs-drinkar, en turnering i nintendo wii och många glada skratt. en dagen efter var inte lika munter, jag mådde som en sjuk hund. Men nu äntligen efter 4 dagars vila så börjar jag äntligen återhämta mig. :)
Det kanske inte bara är visdom som kommer med åldern? Kanske får man sämre motståndskraft mot alkohol oxå?
vad vet jag men nu är jag ju 32 och hetare än någonsin om man frågar mig. Nu ska jag bara ta mig tid att börja träna oxå.  Det är ju snart dags för beach 2011 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0