God kväll.

Nu lider helgen mot sitt slut, det känns lite vemodigt tycker jag. För jag har verkligen haft det super trevligt hela tiden. Fredagskvällen spenderades vid grillen i svandammsparken. Jag och eve köpte ju en bärbar grill för ett par veckor sedan, och jag måste säga att vi är väldigt nöjd med detta inköp. Hamburgarna blev riktigt goda :)
Lördagen var jag och eve över till Jonatan och Anneli för en omgång med bandhero. Det är ju riktigt roligt :D
Eve känner numera att jag har förstört låten ring of fire med min änglastämma, Men det får det vara värt :D
Idag har jag och eve varit på långpromenad, Eve har konstaterat att hon numera oxå skulle kunna tänka sig att bo i Gröndal. :D
Vårt framtida lägenhetsköp verkar bli en billig historia.... :D
Men det vore ju fint att bo i Gröndal helt klart.

Men nu ska jag hoppa i säng.

Ha det bäst

Scaramanga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0