Scaramanga återvänder från dödsriket

Hej världen Scaramanga har återvänt från dödsriket. Jag vaknade upp i söndagsmorse och jag kände direkt att jag inte mådde bra. Jag hade åkt på en riktig dunder förkylning. Händerna skakade och febern brände i min kropp men jag hade också en kolossal huvudvärk. Denna huvudvärk påverkade min sömn. så pass att jag inte kunde sova mer än 2-3 timmar per natt. Ni kan ju kanske tänka er hur lycklig en trött grinig Scaramanga är?
Att beröva en människa sömn, måste ju vara den ultimata tortyrformen. De tankar som flög genom huvudet i ett halvvaket tillstånd var ju inte helt friska. Jag drömde att jag skulle bygga om ett k märkt hus, fast det var egentligen inte jag....
 Igår var första dagen jag överhuvudtaget kunde röra mig, jag beställde genast en tid på vårdcentralen i Liljeholmen. Jag måste bara säga att det var väldigt skönt att komma ut i friska luften.
Jag fick domen av läkaren Bihålsinflamation, Tydligen är det ett område i pannan som tillåter hjärnan att andas, och när de blir fyllda av slem så får man n huvudvärk av bibliska proportioner. Jag har nu fått mediciner som ska hjälpa mot detta. Jag har nu provat dem ett dygn och i natt fick jag faktiskt sova. Vilken lycka, inga konstiga drömmar om k-märkta hus.
En bieffekt av den ena medicinen skulle vara massiv trötthet, jag kan bara meddela er att detta stämmer. Jag tog en slurk medicin i morse och somnade direkt i 2 timmar.
Jag har iaf haft en väldig tur som har haft eve som har tagit hand om mig. Hur jag skulle fått i mig mat? Det hade blivit ytterst besvärligt.
Men nu börjar det bli dags för att ta en promenad till jobbet och att äta lite frukost.

Ha det

Scaramanga


Kommentarer
Postat av: Lottapotta

Skönt att höra att du piggar på dig!!!

Tyckte dock du hade usel tajming vännen, bli sjuk när du har en inbokad dejt med mig!!! Det får vi se till att ta igen!!

2011-04-01 @ 22:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0