Anställningsintervju/dödsteknik :D

Då har man landat rent mentalt sett efter mitt livs första anställningsintervju.
Första intrycket: Scaramanga du rockade!!
Med andra ord, jag är extremt nöjd med hur intervjun förflöt. Om jag fick chansen att göra om intervjun idag, så tror jag inte att jag skulle ändra på något. Självklart skulle man kanske vilja finputsa sina svar lite. Men totalt sett så tyckte jag att det gick mycket över förväntan.
Intervjun skulle vara i 40 minuter jag blev sittande i 60 minuter det kanske säger en del? :)
Jag har under de senaste två dagarna inte haft några som helst problem med sömnen eller att någon/några särskilda frågor har återkommit i tankarna från intervjun. Så nu är det bara att hoppas att jag får chansen att komma vidare till nästa intervjuomgång.
Så det är bara att hålla tummarna!

Igår var jag på självförsvarsutbildning med delar av mina kollegor. Det var faktiskt riktigt roligt och lärorikt. Jag fick ofta agera försöksperson när utbildaren skulle visa olika tekniker. Ni kan ju tänka er hur det såg ut? Jag brukar ha väldigt svårt att hänge mig, men den här gången var det faktiskt riktigt roligt, och på en lämplig nivå.
Jag letar numera försökskaniner så att jag får praktisera mina nya dödstekniker. Lämpliga kandidater är familj, medarbetare och pundare. :)
Om du känner för att deltaga i Scaramangas försöks serie så är det bara att anmäla sitt intresse.

Ersättning utgår inte.
Du bjuder mästaren (mig) på lunch.
Skulle du skada dig blir du ersättningsskyldig om du spiller blod på mattan.
Se över ditt personliga försäkringsskydd innan du deltar i studien.
Bonus:
Skador garanteras.


För att sammanfatta de gångna dagarna.
Intervjun en klockren succé. Man får ju inte glömma att det var min första intervju oxå.
självförsvarsutbildning mycket givande och otroligt lärorikt.
Löpningen har frusit inne när temperaturen sjönk under 0 och snön gjorde åter sitt intåg i Stockholm i maj. Helt sjukt. Men förhoppningsvis återkommer värmen så jag kan återgå till min omloppsbana runt vinterviken.

Ha en super bra dag

Scaramanga

Studiedeltagare när ni hör denna ädla dikt bered er på stormen ni skall få skörda. :D






Kommentarer
Postat av: Eve

Jag är oerhört glad för att jag låg hemma i hög feber när du kom hem och ville träna nya "grepp" på mig...

2011-05-05 @ 18:07:21
Postat av: Fanny

http://thepiratebay.org/torrent/4221545/Jerry_Springer_uncensored_collection_xxx

2011-05-10 @ 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0