Dåligt med bloggande....

Det har under en tid varit väldigt dåligt med bloggande. Tråkigt men det har varit fullt upp hela tiden.
I tisdags var jag på grillfest med färskvaruklubben på villa Adolfsberg. Där träffade jag en gammal kollega vid namn Rickard. Det var fantastiskt trevligt. I lördags var det åter dags att återvända till Villa Adolfsberg för att ha vår årliga sommarfest med jobbet.
Där bjöds det på grillat, vin, bira och en massa goda tillbehör.
Festen tog slut vid 00:00 och det kändes för engångs skull helt rätt att åka hem. Det brukar ju inte hända ofta när Scaramanga väljer att ta en sejdel med mjöd.
På onsdag återvänder jag till Villa Adolfsberg för ett möte/grillfest med karriärsklubben. Jag hoppas att detta möte blir riktigt intressant. Alla de rätta förutsättningarna finns där.
I övrigt så vet jag inte riktigt, men det känns bra att sommaren närmar sig med stormsteg, det finns mycket att fundera över. Jag måste oxå försöka mig på att hitta en helg som passar för mig att åka upp till Gnarp. Jag hörde att El grande hade tagit hem sin älskade bajsbruna push igen. Man kanske skulle köpa sig en honda MT5 igen och åter förvandlas till Scaramanga riddaren av harvens. :D

Ha det bäst

Scaramanga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0