Hemma från London.

Jag tänkte bara kasta in ett par bilder från London idag. Jag är lite ledsen över att jag tog så få. Men jag får ta fler nästa gång jag kommer ju helt klart att återvända till London. Vilken häftig stad!!
Vi besökte väldigt många fina restauranger i London bland annat Jamie Olivers Italienska restaurang. Jag är väldigt tacksam över att jag fick möjligheten att följa med och uppleva alla dessa fantastiska restauranger och platser. När jag återvänder till London kommer jag helt klart att satsa på en historisk resa med besök på ett flertal museum och berömda platser. Jag skulle väldigt gärna ha gjort ett besök på Towern och british museum. Men tyvärr räckte inte tiden till denna gång. En annan sak som är fantastisk med detta land måste vara dess pubkultur.
I Sverige skäms vi över vår alkoholkonsumtion i England så är det en del av den socialasamvaron. Märkligt hur stor skillnad det kan vara när resan dit enbart är ca 2 timmar.
Men nu tänkte jag visa er några av bilderna jag tog i London, sedan måste jag hoppa i säng. Men jag kommer att skriva mer i morgon.

Ha det

Scaramanga




Jag är lite bitter över att de höll på att restaurera towern....




Towern & Tower bridge




Tower bridge




Tower Bridge, Jagaren i förgrunden är oxå ett museum över marinhistoria.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0