Nervös väntan....

Nu är det bara timmar kvar innan det är dags för Scaramanga att gå på sin första arbets-intervju.
Jag har sett fram emot denna intervju i snart en hel vecka, men nu börjar jag känna mig lite nervös.
Jag har fått rådet av flera stycken att bara vara mig själv så kommer det hela att gå jätte bra. Jag hoppas att de har rätt. Jag tror nog att det hela kommer att kännas bättre imorgon. Det kan behövas en god natts sömn för att pumpa upp självförtroendet till max. Det brukar ju inte vara några större problem. :)
Jag kanske får titta mig i spegeln och tänka mums , det brukar ju hjälpa. :)
Jag har iaf fått mycket hjälp av Eve, hon har letat reda på frågor som brukar dyka upp på anställningsintervjuer. Riktigt bra hjälpmedel, tycker jag.
Jag har ju redan lagt fram mina kläder inför morgondagen och jag kan bara säga att marken kommer att ryka där jag går fram. Så het blev jag! :)
Hoppas bara att jag inte klär upp mig för mycket, men det har jag svårt att tänka mig.
Men nu ska jag försöka sova lite så jag är pigg inför morgondagen.

Håll tummarna för mig.

Scaramanga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0