Snabbt inlägg...

Hej på er!
Jag har varit dålig att skriva ett tag nu. Men det har sina orsaker.
Jag kan meddela att jag tyvärr inte fick det sökta jobbet. Det beskedet tog sin lilla tid att smälta, jag trodde verkligen att jag hade en bra chans. Men som Eve sa, det var nog inte rätt arbete för dig, då hade du fått det.
På lördagen var jag o eve och besökte lille Kians dop. det var roligt. Men nä prästen började sjunga tummensvisa för en helt förstummad kyrka så undrade jag var jag hade hamnat?
Men vulva & Katja hade verkligen jobbat inför dopet, jag förstår inte hur de hann med sig. Men bra jobbat!
Stipendiet är nu uthämtat, det var en kväll att minnas.....
Den stora anledningen till att jag inte har skrivit på länge är att jag går och ruvar på ett bitskt inlägg. Jag vet inte hur jag ska formulera det i ord än bara, men det kommer. Det kan jag lova!

Sedan vill jag passa på att hälsa någon vid namn Evelina, som tydligen hade börjat följa mig via blogglovin. Du torde vara den första. Men jag önskar dig välkommen och mycket nöje :D

Ska försöka skriva ikväll när jag kommer hem.
Men nu måste jag rusa.
Ha det bäst

Scaramanga



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0