Google maps - en vandring bland årstider och solstrålar.

Jag fick idag ett tips av en god vän att titta in södra vägen på Google maps.
Jag kan bara säga att det det är inte bara årstiderna som förändras med ett virtuellt fotsteg i Google maps. Prova gärna själva att gå södra vägen fram. Det är snö och driv is hela vägen fram till gräftgränd. Men vid gräftgränd slår det plötsligt om och blir högsommar, och mitt i denna hög sommar kommer oxå kända Gnarpsbor vandrande. Jag måste säga att jag tyckte det var riktigt roligt. Solen sken och denna Gnarpsbo såg ut och vara på en vandrande solstråle.
Det vore roligt att veta hur länge dessa bilder kommer att ligga kvar, och om de någonsin kommer att uppdateras. Men ta gärna en virtuell tur i allas vårt egna Gnarp och fundera över den moderna teknikens möjligheter, och begränsningar. Det är ju inte varje dag som google kommer till byn. :)

Det kan vara lämpligt att måla huset alternativt klippa gräset.
Visa större karta


Välkommen till en levande vandring i Gnarp.
Ha det

Scaramanga












They see you all the time!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0